Skip to content

50 Comments

  1. SUPERM08
    October 8, 2022 @ 2:27 am

    Did anyone else notice @ 6:56 announcer says smith goes up and misses but he made the shot ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜ณ๐Ÿค”๐Ÿง๐Ÿง

  2. Lance Delacruz
    October 8, 2022 @ 2:28 am

    What happened to Jimmys hair lol

  3. klevdavful
    October 8, 2022 @ 2:30 am

    Wow Kevin Durant has five 10 Kyle Lowry on him you saw the defense come one way Common Sense would have told you to go the other way and take a jump shot instead of throwing it away for a turnover

  4. TOYOGON
    October 8, 2022 @ 2:30 am

    miami looking like a championship team

  5. justin Alexander
    October 8, 2022 @ 2:35 am

    Brooklyn still no defensive identity. Simmons going for steals that he paid for. No talking. Effort lacking. Same as last year the chemistry is not there. They need to spend time together outside of bball and build chemistry. No excuse for this team to not make it into conference finals at least. Anything less is a failure.

  6. Ong it's me frl
    October 8, 2022 @ 2:36 am

    Yur

  7. Michael Jack's Son
    October 8, 2022 @ 2:37 am

    Kyrie is as usual, nowhere to be found

  8. Trevion Brown
    October 8, 2022 @ 2:37 am

    So kyrie still not playing ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  9. Gunner ๐Ÿค‘๐Ÿ€
    October 8, 2022 @ 2:37 am

    I hate basketball๐Ÿ˜ฎ

  10. Unusual Reality
    October 8, 2022 @ 2:39 am

    I donโ€™t see anyone talking about the nets , but everybody gotta hate on the lakers ๐Ÿ˜‚ cuz of them 17 cmapinships ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  11. SmokeSmitty
    October 8, 2022 @ 2:39 am

    If i was kd ill pull the mental health card and use the nba benefits up

  12. Defective Detective
    October 8, 2022 @ 2:39 am

    I kinda know what kind of season the nets will have again๐Ÿค•

  13. Get Gift Cards Codes & Vouchers
    October 8, 2022 @ 2:41 am

    With the right development Jovic is gonna thrive with the Heat

  14. Ismael Doce
    October 8, 2022 @ 2:43 am

    A

  15. oh no?
    October 8, 2022 @ 2:44 am

    Jovic and Duncan have some crazy chemistry. That white boy connection lol

  16. Shermaine Callahan
    October 8, 2022 @ 2:44 am

    Nets said "F" playing defense …

  17. Peso Divincion
    October 8, 2022 @ 2:46 am

    yessirrrr!!!!

  18. Victoria ๐Ÿ’‹๐”ฝ**ะกะš ะœะ• - ะกะะ•โ„‚๐•‚ ๐•„๐• ะ โ„๐Ÿ˜๐”ฝ๐•€๐•ƒะ•๐Ÿ’›
    October 8, 2022 @ 2:47 am

    How Miami does this year is really gonna depend on their player development. Herro and Bam should take another step forward and then guys like Caleb Martin, strus, jovic etc have to continue to develop

  19. Kokoro Tsurumaki
    October 8, 2022 @ 2:47 am

    Wow! Nets is on another level…back to back consecutive wins already…easy Finals for them this year.

  20. Black Wing Vortex
    October 8, 2022 @ 2:48 am

    The Nets aren’t looking good. Miami heat’s 2nd string murdered them lol

  21. The73rd
    October 8, 2022 @ 2:49 am

    :44 walk๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€๐Ÿ˜‚

  22. tom edwards
    October 8, 2022 @ 2:49 am

    Nets looking like hot garbage again.

  23. karl Adriano
    October 8, 2022 @ 2:50 am

    Mark 5:36
    "Dont be afraid just believe"

  24. yellaguh11
    October 8, 2022 @ 2:50 am

    The heat kinda looking good at preseason.. ๐Ÿค”

  25. klevdavful
    October 8, 2022 @ 2:51 am

    Jovic looks like he’s ready to emerge to be something

  26. Lorina Maghanoy
    October 8, 2022 @ 2:52 am

    Clippers

  27. Jah left
    October 8, 2022 @ 2:59 am

    Nets need big man and more focus on defense.

  28. Jayden
    October 8, 2022 @ 3:03 am

    W nba

  29. SupaFlyBoyZz699
    October 8, 2022 @ 3:04 am

    Nets are so trash and so fake, the head office, Durant & players pretend to like each other u not fooling no1, the bench cheers even fake lol.

  30. Nayar Lopez
    October 8, 2022 @ 3:07 am

    outplayed and outcoached

  31. Prince Jackpat Paitan Carbon
    October 8, 2022 @ 3:07 am

    The New Look NBA on ESPN (NBA on ABC) in-game Box Scores getting Freshy.

  32. Jessie-Anne Lefebvre
    October 8, 2022 @ 3:08 am

    where is irving man

  33. Man Of Culture
    October 8, 2022 @ 3:08 am

    I’m not seeing Ben being a big impact for this team

  34. lyfe sucks tbh
    October 8, 2022 @ 3:08 am

    what the hell is this scoreboard

  35. Riri
    October 8, 2022 @ 3:09 am

    The Heat aint gonna win a ring until they get at least one superstar. Player development aint enough.

  36. Jaycanrap Music
    October 8, 2022 @ 3:12 am

    Weโ€™re too DEEP, & we canโ€™t forget about Omer Yurtseven ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ Glad to be a Heat fan

  37. Jr May
    October 8, 2022 @ 3:12 am

    If the brooklyn nets add Tristan Thompson and hassan Whiteside and a play making guard they got wings depth and spot up shooting they got to get a guard to go with kd Kylie Ben Claxton but patty Seth Joe are catch in shoot guys brooklyn nets need a guard that can play make in add to center Claxton is to small day-long need more experience with other center he really a 4 then 5

  38. goodgamebroโ€”
    October 8, 2022 @ 3:13 am

    they sum DAWGS ๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜ค

  39. Ismael Doce
    October 8, 2022 @ 3:13 am

    B

  40. Dion
    October 8, 2022 @ 3:14 am

    hi

  41. Yung jav
    October 8, 2022 @ 3:15 am

    LOL this is preseason . DNT worry Nets will b fine

  42. tol po
    October 8, 2022 @ 3:16 am

    nakuha pala ng heat si cabagnot

  43. Trevor Holland
    October 8, 2022 @ 3:16 am

    Where tf is Kyrie? That dude is always MIA

  44. Jay Ugly
    October 8, 2022 @ 3:18 am

    Lebron is the only player that can play with trash team in win

  45. Louis-Fรฉlix Desjardins
    October 8, 2022 @ 3:20 am

    There is 2 times the same play in the vid

  46. Derek Tyndall
    October 8, 2022 @ 3:21 am

    Robinson is playing surprisingly better than last season

  47. Trapgod 941
    October 8, 2022 @ 3:22 am

    KD!

  48. NBA
    October 8, 2022 @ 3:22 am

    For more, download the NBA App:https://app.link.nba.com/e/NBA_Preseason22

  49. Jxiify
    October 8, 2022 @ 3:24 am

    For those who are far away from GOD may perish please repent of your sins before its too late 777

  50. mate017 โ€ข 10 years ago
    October 8, 2022 @ 3:24 am

    Bam bodied Ben then Lowry get past him for the oop to Bam dammmm