Skip to content

50 Comments

  1. MarcusVibin
    May 10, 2022 @ 6:37 am

    6:42 literally the cutest dog moment in fucking history

  2. DatBickBoi
    May 10, 2022 @ 6:37 am

    Nah he alright that got me laughing πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  3. Vince Carter
    May 10, 2022 @ 6:39 am

    Naruto uzumaki πŸ’›

  4. Garret S
    May 10, 2022 @ 6:40 am

    My only problem with any of this is the fact that Sasuke thought it was smart to turn the sharingan off at ANY POINT during a fight with a fucking alien. Anyways, let’s keep praying for Storm 5πŸ™

  5. Flardy
    May 10, 2022 @ 6:40 am

    Its a shame u pause it every 5 seconds man

  6. Kathy Hvizdos
    May 10, 2022 @ 6:40 am

    I like how Baryon mode is basically just the tailed beast version of 8 gates

  7. McRarity
    May 10, 2022 @ 6:42 am

    10:35 Bro you right. How many time Kurama dine that smirk/laugh.

  8. xyro
    May 10, 2022 @ 6:42 am

    0:02 never pause boruto iimaooooooooooooooooooooooo 6:47 aswell

  9. Fee Nok
    May 10, 2022 @ 6:42 am

    I fucking hate all these cuts and shit.

  10. Kathy Hvizdos
    May 10, 2022 @ 6:42 am

    "You’re supposed to be a fox…why are you ripped?"

  11. T-hoywiggins
    May 10, 2022 @ 6:43 am

    We needed an episode 218 reaction

  12. Ravin chea
    May 10, 2022 @ 6:43 am

    N word heard lol

  13. vexens
    May 10, 2022 @ 6:44 am

    they nerfed sasuke so much its not even funny anymore lmao

  14. Itachi Uchiha
    May 10, 2022 @ 6:45 am

    Imagine saying ichigo and meliodas is better

  15. TXG CR4CKED
    May 10, 2022 @ 6:45 am

    i love the baryon mode to, but my fav is so6p it is to clean

  16. VirtualSinner
    May 10, 2022 @ 6:45 am

    I’m just here for the dog

  17. ohh.jxshin
    May 10, 2022 @ 6:46 am

    Sasuke was getting dragged that episode

  18. Bicc Boi
    May 10, 2022 @ 6:46 am

    Bro I wish that we saw a reaction to Kurama dying

  19. Mr.DrΔ―ppΓΏ
    May 10, 2022 @ 6:47 am

    imagine naruto pull a madara move an say"would you like me to use multi-shadow clones with baryon or baryon+sage mode

  20. Boondock
    May 10, 2022 @ 6:51 am

    Ishiki! Ishiki Ishiki Ishiki Ishiki Ishiki

  21. xl Vivzy lx
    May 10, 2022 @ 6:51 am

    That intro was the coolest shit Ive ever fucking seen.

  22. ObservantWonderer
    May 10, 2022 @ 6:52 am

    FINALLY someless that sees that Isshiki looks Stupid, especially that s "this is my nardo OC character fanart with his own gekkei genkia eye" lookin ass! Ps Kishimoto was Not responsible for this design was ALL the proper -Naruto’s Son fanfiction- Boruto writers/manga artists work

  23. Bye
    May 10, 2022 @ 6:53 am

    Naruto pullin those Mike Tyson Muhammed ali here

  24. Asriel
    May 10, 2022 @ 6:54 am

    10:45 still the funniest part to me

  25. Sephiroth-1
    May 10, 2022 @ 7:00 am

    We need dat storm 5 πŸ”₯πŸ”₯

  26. jakedasnake2077
    May 10, 2022 @ 7:00 am

    damn Naruto cave Isshiki the hands

  27. and?
    May 10, 2022 @ 7:02 am

    all you did was watch two ep lmao didn’t even bother with the most important episode

  28. Corwin J. Harris
    May 10, 2022 @ 7:03 am

    BROO, that part where Naruto realized his energy was depleted immediately reminded me of Completed UI Goku vs Jiren went.

  29. Trash G. Od
    May 10, 2022 @ 7:05 am

    This was me during the akaza vs rengoku fight

  30. John Cheng
    May 10, 2022 @ 7:05 am

    the added scream while sasuke is falling…. *chefs kiss*

  31. SmeatPlays
    May 10, 2022 @ 7:06 am

    The only thing worse than sasuke getting that kick with his sharingan on, is the fact that he turned it off in the middle of fighting a god

  32. Overalonyx
    May 10, 2022 @ 7:06 am

    This is kinda a spoiler so don’t read If ya don’t wanna know. Ppl who know what happens next it’s so sad 😭

  33. ReallyStupidGaming
    May 10, 2022 @ 7:09 am

    what u think this mfs name is? anushiki??

  34. Patient Zero
    May 10, 2022 @ 7:10 am

    HEY AFRO does the Baryon form kinda remind you of Malenia now that youve beaten her?

  35. Narco98
    May 10, 2022 @ 7:11 am

    Why is sasuke now vegeta πŸ™

  36. Meky
    May 10, 2022 @ 7:12 am

    Sasuke out here playing with nerf guns πŸ’ͺ (But seriously they did him so dirty like he has access to six paths techniques plus a whole bunch of other jutsu. Sure pain can absorb most of it but what abt almighty push like at least give this man a chance. And when his raw power isn’t enough he makes up for it with his strategic brain. Where the hell did that go. They seriously nerfed the hell outta him.)

  37. Puddle Zerg
    May 10, 2022 @ 7:12 am

    I love that dog.

  38. Havoc YT
    May 10, 2022 @ 7:13 am

    trash reaction dude talk less and dont pause

  39. Thirdrobo Gawd
    May 10, 2022 @ 7:14 am

    I swear it be looking like Goku thinking REALLY HARD

  40. King Doge
    May 10, 2022 @ 7:18 am

    Naruto+Kurama=Kuramato or Narutama

  41. XxDream_CasterxX 2020
    May 10, 2022 @ 7:22 am

    Lol naruto has hella views on YouTube because of all the hype naruto gets. What a legendary anime.

  42. Agustin Zaragoza
    May 10, 2022 @ 7:23 am

    Lol

  43. iiimheem
    May 10, 2022 @ 7:26 am

    I can’t even spell how he is pronouncing ishiki πŸ˜‚

  44. BigUpWinston
    May 10, 2022 @ 7:26 am

    Boruto Naruto the Next Generations: Ultimate Ninja STORM

  45. Ace
    May 10, 2022 @ 7:27 am

    AfroSenju: Baruto, Baruto can’t die can he
    *Don’t hate on me lmao its a joke*

  46. Mt.ladyfujiwara Fujiwara
    May 10, 2022 @ 7:28 am

    Crazy how he was right about storm 5

  47. Yoriichi Gamezz
    May 10, 2022 @ 7:31 am

    Sasuke fuse with Naruto

    2 names
    Name 1 sasurato
    Name 2 naruske
    Coment which 1 u like the best

  48. Andrew maguire the second family tree Tom Holland
    May 10, 2022 @ 7:33 am

    Zamn

  49. User AFK
    May 10, 2022 @ 7:34 am

    Best reaction everπŸ˜‚

  50. Jose Oliveira
    May 10, 2022 @ 7:36 am

    It doesnt confirm storm 5 the creator announced that naruto games are finished get educated pls πŸ™„